miercuri, 12 august 2015

Poltergeist

Poltergeist sau telekinezie?


S-a intimplat in momentul in care serbam ziua mea de nastere ,11.11,a sotului meu,13.11 si a fratelui lui geaman.
Eram in bucatarie in jurul mesei, fratii fata in fata si noi, sotiile vis a vis.Era putin inante de 12 noaptea.
Vorbeam depre soacra mea decedata si despre bunica sotului meu si ea decedata,dar a carei zi de nastere era tot 11.11.
Pe dulapul din bucatarie aveam o foarfeca chirurgicala foarte strinsa in nit.Deodata foarfeca a sarit de pe raftul pe care era asezata a ramas  suspendata in aer, s-a deschis si s-a inchis de 3 ori apoi a sarit cu bolta la proape 2 metri de dulap. Atat.
Am inceput sa caut sa ma informez cat de cat despre lumea de linga noi, de lumea de dincolo de noi,de lumile existente in alta frecventa.
Nu inteleg de ce progresiv sunt trecuta prin tot felul de manifestari despre care nu stiu nimic pina in momentul trairii si care imi dau un impuls spre a ma informa.


Un comentariu:

  1. Un lucru asemănător a pățit mama mea. Bunica mea murise de câteva luni. Într-o zi mama simțea în jurul ei o prezență. La un moment dat a întrebat : " dacă ești aici dă-mi un semn". În acel moment un basorelief făcut de bunica a sărit din cuiul din perete până în mijlocul camerei.

    RăspundețiȘtergere