vineri, 14 august 2015

Comunicare paranormala

Am sa va expun in continuare o traire sau o alta ,,aventura paranormala "a mea.
Eram in  16 ianuarie 1994, acasa la parintii mei.Era duminica. Eram asezati la masa, eu vis-a -vis de sotul meu mama in dreapta tatal meu in stanga.
La un moment dat am auzit in urechea stinga asa cum auzi la telefon o voce ,mai putin intensa ca sonoritate dar foarte clara, o voce de femeie, care mi_a spus:
Copilul  tau va avea sufletul tatalui tau.
La acea data eu aveam 38 ani, nu intentionam sa am un copil.Toutsi uitindu-ma la tatal meu,care arata foarte bine pentru cei 70 ani ai sai,  era frumos cu ochii albastrii sclipitori,m-am gindit asa, ca pentru mine, ca vor mai trce cel putin 10 ani pina cind tatal meu va trece dincolo ,si atunci eu avind 48 de ani voi fi prea batrina sa mai am un copil.
NU TE MAI UITA CA MOARE-am auzit foarte tare in urechea stinga aceeiasi voce de femeie.
Joi 20 ianuarie ,dupa serviciu ,am trecut pe la parintii mei.In momentul in care deschideam usa camerei in care dormea tatal meu, aceeiasi voce de duminica, tare de data acesta
INCA  NU A MURIT.Am vorbit cu tatal meu si am plecat acasa.
Vineri 21 ianuarie,seara ii asteptam pe parintii mei intrucit se implineau 10 ani de la casatoria mea.Nu au venit. Tatal meu a suferit un accident vascular si in 22 ianuarie a murit.
Desi am fost oarecum anuntata despre ceea ce avea sa se intimple, nu am simtit nicio teama nu am luat in seama ceea ce mi s-a comunicat. Ma intreb acum cine mi-a comunicat,Stiu sigur acum ca nu m-a mintit.Dar daca nu m-a mintit inseamna ca si prima afirmatie trebuie sa fie adevarata.SUFLETUL TATALUI MEU IL ARE COPILUL MEU.
Fetita mea s-a nascut in 17 05 1995.Nu am cum sa verific daca este adevarat sau nu.Copilul meu are anumite asemanari, dar cred ca sint erediatre.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu