joi, 6 august 2015

Exista si o alta realitate dincolo de cea materiala?

Cum a inceput totul....


Cutremurul din 1977 l-am trait in Bucuresti.Daca nu as fi simtit o frematare ,nervozitate dorinta de a fugi l-as fi trait in Facultatea de Chimie care s-a si darimat imprastiind mirosul ei pina in piata Kogalniceanu si flacarile pina la cer
.Asa l-am trait in casa in care eram gazduita atunci la Piata Dorobanti.
Evenimentele au aparut cam la o luna dupa .In ficare noapte, ma trezeam la ora 2 ,si in dreptul ferestrei mi se arata silueta unei femei imbrcata in negru, cu fata vizibila si cu minile vizibile pe silueta neagra.Era prezenta indiferent daca dormeam cu lumina stinsa sau aprinsa.In acea perioada desi eram studenta la chimie, studiam canto cu o cintareata de opera, persoana la care mergeam de 3 ori pe saptamina.Neavand pe nimeni cat de cat apropiat, am rugat-o sa ma indrume catre un doctor psihiatru intrucit eu credeam ca am luat-o razna de la cutremur.Aceasta persoana m-a luat de mana si a mers cu mine la o biserica situata pe strada URANUS.Nu stiu daca astazi mai exista aceasta biserica.Mi-a spus sa intru in biserica si sa ma uit foarte bine sa ii spun daca vad persoana de pe perdea.Nu a fost nevoie sa ma uit ,persoana cautata era in fata mea in momentul in care am trecut pragul bisericii,infatisata exact ca in viziunea mea de pe perdea si era SF. PARASCHEVA.
Odata identificata nu mi s-a mai aratat.Eu de atunci am mers ani de zile vinerea la biserica si pot spune ca de atunci am inceput sa ma trezesc din punct de vedere religios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu