miercuri, 19 august 2015

Ghid spiritual-Vis premonitoriu

In legatura cu spiritul pe care eu l-am considerat ghidul meu spiritual pot sa va spun ca mi se arata in vis in forma unui barbat in jur de 45 ani de statura medie ,robust dar nu corpolent,saten cu ochii caprui,imbracat cu o camasa bleu,cu par destul de subtire asezat pe cap, cu fata mai mult rotunda decit ovala ,cu trasaturi regulate simetrice, dar o figura comuna.
In situatiile cind stateam de vorba,adica imi comunica ceva el era asezat la o masa,asemanatoare unei mese de prezidiu la sedintele pcr,iar eu stateam in fata lui de cealalta parte a mesei in picioare.
Mi-a comunicat in felul acesta decesul sorei tatalui meu care traia in strainatate si de la care nu mai aveam vesti de citeva luni.Mi-a spus :
 ,,Rodica NU mai traieste 3 zile".
 Eram in 29 iunie de Sf. PETRE noaptea, si ea a murit pe 30 iunie.Noi am aflat oficial despre decesul ei in septembrie.
Aceasta moarte mi-a fost anuntata prin luna aprilie si de bunica mea, mama tatalui meu, oarecum simbolic.
Am visat-o pe bunica mea, pe care nu o visasem niciodata in cei 20 de ani de cind decedase, impreuna cu un barbat tanar la o rascruce de drumuri asteptand parca un autobuz.
Era imbracata ca de iarna cu cojoc,palton ,multe haine.
Barbatul care o insotea era imbracat in costum de haine negru,cu camasa alba si papion.Era elegant imbracat.
Cum am vazut-o am intrebat-o cand va veni pe la noi. Mi-a raspuns ca acum se duce la Rodica, sora tatalui care a murit in iunie, pe urma merge la Vica alta sora a tatalui meu si pe urma va veni la noi.
Intr-adevar dupa moartea matusii mele din strainatate in 30 iunie, a murit in august sotul celeilalte surori a tatalui meu si in ianuarie a murit tatal meu.
Deci bunica mea care era imbracata de iarna,imi sugera ca va veni la noi in vreme de iarna.
Persoana care o insotea am identificat-o la vreo 10 ani dupa vis cautand niste poze vechi.
Era strabunicul meu,fotografiat impreuna cu bunica mea pe la 1916.Era imbracat precum in vis.
Revenind la ghid,intr-o noapte in aceeiasi pozitie in fata mesei asezat, a inceput sa imi povesteasca despre nenumaratele necazuri pe care le va avea cumnatul meu, fratele sotului meu.
Ceea ce imi povestea era dezastruos,eu am inceput sa plang si sa il rog sa nu imi mai spuna ca mi se face frica.
Am uitat instataneu tot ce imi spusese.
De atunci nu mi s-a mai aratat in felul descris mai sus si nu mi-a mai facut vreo comunicare .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu